„Swedbank“ iniciatyva rengiamoje didžiausioje nuotolinėje pamokoje 4b, 5b, 6a, 7, 1G, 2G, 3G klasių mokiniai klausėsi apie kūrybą, tvarumą, finansinį raštingumą, ekonomiką, pilietiškumą ir kt. Mokiniai turėjo galimybę išgirsti apie ateities profesijas, maisto (ne)švaistymą, savanorystę, taupymą. Dalinamės keliomis mokinių refleksijos po pamokos:

„Labai patiko ši laida. Labiausiai patiko pati pradžia, kai pasakojo apie savanorystę. Labai susidomėjau Andriaus Talžūno interviu taip pat. Supratau, kad būsiu laiminga, kai padėsiu, patarsiu kitam“.

„Sužinojau, kodėl savanoriauti apsimoka, kelis naujus ir lengvus receptus, kad meną galima kurti iš visko, ką turi ir kad niekada nereikia bijoti išbandyti kažko nauja“.

„Viskas tikrai buvo įdomu, bet įdomiausia buvo pradžia. Manau, ji dar labiau mane paskatino padėti kitiems ir ne tik žmonės, bet ir gyvūnams. Daug ką nauja sužinojau ir supratau, kad tai, ką prieš tai žinojau, yra ne visai tiesa“.

„Ši nuotolinė pamoka man labai patiko, man labai patiko visos pamokos ir visos temos, bet labiausiai privertė susimąstyti pamoka apie savanorystę. Įdomiausia pamoka buvo apie keliones, nes joje sužinojau naujų faktų apie šalis“.

,,Turbūt išmokau vertinti (nei nepervirtinti, nei neįvertinti) save, savo talentus“.  

,,Sužinojau plačiau ir daugiau apie tai, kas mane domina: pinigai ir investavimas.“

„Ypač įdomu buvo pasiklausyti apie akcijų pirkimus ir perpardavinėjimus internetu, nes pats tuo domiuosi, sutapo mano ir prezentacijoje kalbėjusio žmogaus nuomonės. Kitos temos irgi buvo įdomios, tačiau gal ne tiek man aktualios.“

,,Mokonomika“ buvo puikus sumanymas. Tai pamoka, kurioje buvo labai graži virtuali aplinka, malonūs lektoriai ir, svarbiausia, daug naujų žinių. Buvo labai puiki proga praplėsti savo ne tik ekonomikos, bet ir kitų sričių žinias.“
,,Mokonomika“ labai įdomi nuotolinė pamoka. Joje buvo mokoma, kaip pasidaryti piniginę. Ją aš ir pasidariau. Puikus būdas laikyti pinigus“.
,,Man labai patiko ,,Mokonomikos” pamoka. Smagu išbandyti pamokas kitaip“.
,,Šios pamokos buvo labai įdomios, smagios ir leido atsipalaiduoti nuo rimtų mokslų! ,,Mokonomikoje“ mes darėme darbelius, sužinojome, kaip vadinasi pinigai Europoje, Kinijoje, Tailande ir Rusijoje. Man labai patiko pamoka apie mitines būtybes, bet labiausiai apie aitvarą, kuris padėdavo pinigų ant stogo. Tikiuosi, tokių pamokų vyks dar daug!“
,,Labiausiai man patiko pamoka apie pinigus ir aš per šią pamoką pasidariau savo sukurtus pinigus – Žiempinigius. Pabaigoje laidos vedėjai mums visiems padarė staigmeną – jų pačių sukurtą muziką apie ,,Mokonomiką“! Siūlau Jums visiems peržiūrėti šią pamoką“.
,,Mokonomikos“ pamoka buvo viena iš mėgstamiausių pamokų. Visi žmonės, vedėjai man labai patiko. Kai kurių žmonių gyvenimas pasirodė išskirtinis. Mane labai sudomino pinigų istorija. Sužinojau plačiau apie senovės pinigus“.
,,Mokonomika“ – tai linksma pamoka. Svarbiausia, ji yra saugi, nes nuotolinė. Jei ne ši pamoka, aš nepadaryčiau šio ateities pinigo ir nesužinočiau apie ekonomiką“.
,,Man šis renginys buvo labai įdomus. Daugiau sužinojau apie pinigus, jų vertę. Apie įdomų žmonių gyvenimą, kaip jie gyveno ir apie gyvenimiškus dalykus. Man šis renginys paliko didelį įspūdį. Ši didžiausia nuotolinė pamoka visoje Lietuvoje suteikė ir žinių, ir smagių užsiėmimų.
Štai čia yra mano ateities pinigas, pavadinimu Palas :)“