Pradėdami nuotolinį ugdymą kovo 14 d. išsamiai atsakėme į ŠMSM anketą mokykloms. Joje nurodėme, kokias aplinkas žadame naudoti nuotoliniam ugdymui, ar mokiniai ir mokytojai pasirengę, ar pakankamai turime priemonių, kokią turime patirtį ir t.t. Pradėję dirbti savo patirtį pagarsinome viešai. Informaciją įkėlėme į gimnazijos Fecebook paskyrą, persiuntėme per ŠMSM informacinę sistemą visoms Lietuvos mokykloms, mokytojai dalijosi su kolegomis patirtimi įvairiuose kursuose.

Ir štai, kartu su visomis Lietuvos mokyklomis, kurios kažkaip atidirbo pirmąją savaitę, gavome atsakyti dar į vieną anketą, kurioje klausiama to, apie ką mes jau informavome prieš tris savaites. Ir ne tik to… Dabar jau reikalaujama ir aprašų.

O mano klausimas būtų toks:

– Ar kas nors supranta, kiek dabar dirba mokytojai, administracija ir tėvai?

Gal galite nesiuntinėti anketų bent jau privačioms mokykloms, kurios jau tris savaites sklandžiai dirba ir jau viskuo pasidalino. Kas skaitys tuos aprašus iki 200 ženklų iš kiekvienos Lietuvos mokyklos? Kam ir kokia iš to nauda?

Šiandien ministerijos darbuotoja telefonu paaiškino:

– Mes norime jums padėti.

Deja, Jūs mums padėti niekuo negalite. Padėti galime mes jums ir tą jau padarėme viešai.

Geriau savo kolektyve suraskite tą „gudrutį“, kuris pradinukų nuotoliniam ugdymui rekomendavo Moodle aplinką. Šiuo metu jau vyksta tokie pradinių klasių mokytojų mokymai. Ar manote, kad tai bus tinkamas sprendimas?

Noriu tiesiog pasakyti, nereikalaukime iš Lietuvos mokytojų, kad jie per dvi savaites ir kosminį laivą valdyti pradėtų. Ir tai neturi nieko bendra su jų kvalifikacija.

O „Saulės“ bendruomenei ir toliau linkiu „šventos kantrybės“, dėkoju visiems už susitelkimą.

Pagarbiai

„Saulės“ privačios gimnazijos direktorė

Irena Baranauskienė