Pasigirsta kalbos, kad jauni mokytojai bėga iš mokyklų, nes nesutaria su vyresniais mokytojais, nesulaukia jų palaikymo. Ar mokyklose tikrai taip blogai? Gal nenurašykime į paraštes visų mokytojų ir mokyklų? 

Turime pavyzdį. Prie mūsų komandos prisijungę Gabrielė ir Algirdas labai greitai bei lengvai įsiliejo į mūsų gimnazijos bendruomenę. Į mokyklą jie atėjo prieš tai pasirinkę visai kitą kelią: Gabrielė planavo tapti žurnaliste, Algirdas baigęs elektros ir elektronikos inžinerijos – automatikos bakalauro ir išmaniosios gamybos inžinerijos magistro studijas, kurį laiką dirbo šiose srityseKodėl jie atsidūrė mokykloje? Kaip jiems sekasi?  

Mokytojas Algirdas (informacinės technologijos, STEAM, robotika): „Pasitaikydavo norinčių pagerinti savo žinias kompiuterinio raštingumo srityje. Padėdamas jiems, dažnai girdėdavau atsiliepimų, kad gerai išaiškinu ir būčiau geras mokytojas. Vėliau turėjau galimybę dirbti dėstytoju ir visai patiko aiškinti studentams kas, kur ir kaip. Studijuodamas magistratūroje pradėjau dažnai girdėti nuomonę, kad mokyklose vis blogėja rezultatai. Daug kas aiškino, kad šios situacijos priežastis – mokytojų nenorėjimas gilintis į esamas naujoves, orientuotis į ateitį. Dažnai sulaukdavau pasiūlymų tapti dėstytoju arba mokytoju. Lyg tyčia buvusius alumnus VU pakvietė įgyti mokytojo profesiją. Pabandžiau ir praktikos metu supratau, kad galiu susidoroti su mano specialybės mokytojui keliamomis užduotimis, taip pat gavau iš vaikų neblogą grįžtamąjį ryšį. Nusprendžiau, kad gal mano žinios, mano tikėjimas šviesesne švietimo sistemos ateitimi, gali būti naudingi.“  

Mokytoja Gabrielė (lietuvių kalba ir literatūra): „Į mokyklą mane atvedė įsitikinimas, kad, nedarydamas nieko gero, darai bloga. Mokydama lietuvių kalbos ir literatūros, įprasminu savo meilę kalbai ir idealistinį siekį kurti gėrį. Kasdien turiu neįkainojamą galimybę padėti, mokyti, sudominti, motyvuoti. Toks tas mokytojo darbas: per pamokas mokai rašybos ir skyrybos taisyklių, o per pertraukas — draugystės, atjautos, atsakomybės, bendruomeniškumo.Priešingai nei daugelis mano, mokykloje nėra dienos, panašios į kitą — skiriasi vaikai, jų interesai, gabumai, todėl privalu nuolat tobulėti, o tai atlikti padeda į kiekvieną klausimą atsakyti pasiruošę kolegos. Didžiausias mano tikslas — ne tik dirbti mokytojos darbą, bet ir būti mokytoja!“  

Mes – kūrybinga, pozityvi, palaikančių vienas kitą asmenybių komanda. Mūsų gimnazijoje dirba viena geriausių matematikos mokytojų (2021 m.) ekspertė Daiva didelę darbo valstybinių matematikos egzaminų vertintojų komisijoje turinti mokytoja ekspertė Vilma, vienas geriausių istorijos mokytojų (2020 m.) mokytojas ekspertas dr. Deimantas, fizikos valstybinių brandos egzaminų vertinimo komisijos pirmininkė mokytoja ekspertė dr. Aušra, daugybę mokinių kūrybai įkvėpusi ir pelnyti tarptautinius apdovanojimus padėjusi dailės mokytoja ekspertė Rasa, Lietuvos vokiečių kalbos mokytojų asociacijos prezidentas mokytojas ekspertas Edvinas ir daugybė kitų puikių mokytojų. Tokioje komandoje galima nuolat tobulėti. Taip užaugo ir vienas jauniausių mokytojų – istorijos mokytojas metodininkas Haroldas, kuris šiais metais tapo Vilniaus miesto metų mokytoju (daugiau skaitykite čia).  

Ši komanda visada ieško naujų kolegų. Laukiame jūsų motyvacinio laiško ir CV el. p. info@saulevilnius.lt