„Saulės“ privačios gimnazijos moksleiviai kartu su mokiniais iš Amsterdamo licėjaus turėjo unikalią galimybę dalyvauti tarptautinio bendradarbiavimo projekte. Savaitę „sauliečiai“ ir Amsterdamo licėjaus mokiniai drauge mokėsi tarptautinėje aplinkoje: turėjo galimybę pažinti vieni kitų kultūrą, bendradarbiauti, plėsti kultūrinį akiratį ir tarptautinius ryšius.
Mokiniai iš abiejų šalių aktyviai dalyvavo įvairiose edukacinėse ir kultūrinėse veiklose. Svečiams „Saulės“ privačios gimnazijos mokiniai paruošė išskirtinę programą: olandų mokiniai susipažino su Lietuvos istorija ir architektūra, čia gyvenančių tautų paveldu. Sporto entuziastai turėjo progą susirungti draugiškame tinklinio turnyre.
Vienu iš pagrindinių projekto akcentų tapo „Saulės“ privačios gimnazijos mokinių parengta ekskursija po Vilniaus Užupį, kurioje Amsterdamo mokiniai turėjo galimybę susipažinti su menininkų pamėgtu rajonu, Lietuvos istorija ir šiuolaikiniu kultūriniu gyvenimu. Be to, olandų mokiniai lankėsi įvairiose pamokose: per lietuvių kalbos pamoką susipažino su lietuvių, vienos iš archajiškiausių indoeuropiečių kalbų, istorija, geografijos pamokų metu sužinojo apie Lietuvos politinę sistemą, per dailės ir technologijų pamoką domėjosi tautiniu menu, o istorijos pamokoje, kurią vedė patys „sauliečiai“, pažino Lietuvos politinę istoriją!
Tarptautiniai projektai teikia neabejotiną naudą mokiniams: ne tik skatina kultūrinį dialogą, bet ir ugdo tarpkultūrinio bendravimo įgūdžius, plečia mokinių pasaulėžiūrą bei skatina atvirumą kitoms tautoms ir kultūroms. Taip pat stiprina savarankiškumo jausmą, lyderystės įgūdžius bei gebėjimą dirbti komandoje. Dalyvavimas tarptautinėse veiklose praturtina mokymosi patirtį, padeda mokiniams išbandyti save įvairiose situacijose bei skatina juos tapti aktyviais, įžvalgiais ir atvirais pasaulio piliečiais. Todėl „Saulės“ privačios gimnazijos komanda kasmet įgyvendina įvairius tarptautinius projektus, tęsdama bendradarbiavimą su ilgalaikiais partneriais užsienyje bei mezga ryšius su kitomis ES ir kitų šalių mokyklomis.