Gera vaikų savijauta, pagarba bei supratimu grįstas mokinio ir mokytojo tarpusavo bendradarbiavimas labai svarbus kiekvienai mokyklai. Todėl socialinis ugdymas mūsų gimnazijoje apima ne tik dalykines kompetencijas, bet ir kasdienių aktualijų suvokimą, jų vertinimą ir gebėjimą priimti labai praktiškus sprendimus. Tokią ugdymo prasmę mato mūsų socialinių mokslų mokytojai.

Mokytojas Deimantas – istorijos mokytojas ekspertas, profesorius, humanitarinių mokslų (istorijos) daktaras. Jis yra daugiau nei šimto istorijos mokslo publikacijų autorius, mokslo populiarintojas, konsultavęs ir kino kūrėjus, bendradarbiaujantis su visuomeninėmis organizacijomis, pasaulio lietuvių bendruomenėmis, parengęs ne vieną istorikų ir mokytojų kartą, bet per beveik visą Nepriklausomos Lietuvos laikotarpį nepametęs mokytojo duonos. Taip pat jis – profesionalus gidas ir žinomas Radvilų istorijos tyrinėtojas. „Mokymasis tirti istoriją ne tik gilina dalyko faktines žinias, tačiau stipriai ugdo mokinių kritinio mąstymo įgūdžius,“ – teigia mokytojas Deimantas.

Mokytoja Vaida – etikos mokytoja, karjeros konsultantė, edukologijos magistrė. Vaida yra apdovanota švietimo ministro padėkos raštu kaip išskirtinė klasės vadovė. Ji taip pat konsultuoja mokinius karjeros klausimais. Vaida yra išleidusi ne vieną gimnazijos laidą, kurių sėkmė tapo ir jos, kaip puikiai vertinamos klasės vadovės, sėkme. Mokytoja aktyviai įsitraukusi į Lietuvos etikos mokytojų bendruomenės veiklą, prisideda prie dalyko konkursų mokiniams organizavimo. Mokytoja yra etikos vadovėlių ir pratybų bendraautorė. Jos dėka mūsų mokykloje įgyvendintas ne vienas mūsų gimnazijos tarptautinis, nacionalinis ar mokyklos lygmens projektas. „Svarbiausia būti ŽMOGUMI – vakar, šiandien, rytoj – ir daryti gerai tai, ką pats gyvenime pasirinkai,“ – sako Vaida.

Mokytojas Haroldas –  istorijos ir pilietiškumo pagrindų vyr. mokytojas, klasės vadovas, edukologijos magistras. Mokytojas yra trijų istorijos lauko tyrimo užduočių („Patirk Vilnių“) autorius, el. diagnostinių ir bandomųjų testų 5-8 klasėms bendrautorius. Taip pat yra parengęs e-pamokų ciklą, skaitęs pranešimus apie patirtinį ugdymą ir šiuo metu dirba su naujais leidybiniais projektais. Mokykloje inicijuoja ugdomuosius projektus, yra gimnazijos Istorijos laboratorijos ir Istorijos dalyko ugdymo tobulinimo programų autorius. „Geras mokytojas nediktuoja „patikrintų“ atsakymų, o pasineria į jų paiešką kartu su mokiniais. Jis nėra GOOGLE, o turi padėti išmokti susigaudyti gausiame informacijos sraute. Juolab, kad ir visiems būtų pravartu suprasti, jog į daugelį klausimų vieno atsakymo nerasime,“ – sako mokytojas Haroldas