Skaičiuoti gali būti įdomu! Tuo įsitikino 5 ir 6B klasių moksleiviai, pirmąją vasario savaitę apsilankę Pinigų muziejaus surengtoje integruotoje matematikos ir istorijos edukacijoje „Skaičius, taškas, pagaliukas. Įdomieji skaičiavimo būdai“.

Tokio tipo integruotos pamokos yra itin naudingos, nes leidžia mokiniams gilinti skirtingų mokomųjų dalykų žinias, atrasti netikėtų sąsajų. Integruotos pamokos ugdo pilietiškumo, kūrybiškumo kompetencijas, plečia suvokimą, lavina tarpdisciplininį mąstymą ir leidžia efektyviai sieti mokomąją medžiagą su praktiniais pavyzdžiais bei istoriniu kontekstu.

Išvykos metu mokiniai sužinojo, kaip senovės žmonių sukurti skaičiavimo būdai padėjo pagrindus šiuolaikiniams metodams, kuriais naudojamės kasdien. Taigi, matematika – ne vien skaičiai ir formulės, istorija – ne tik datos, todėl mokymasis skirtingose erdvėse yra dinamiškas ir įtraukus.