„Saulės“ privati gimnazija puoselėja pilietiškumą, taikydama aktyvius ugdymosi metodus, organizuodama bendruomeniškas veiklas ir mokinių kūrybines veiklas.

„Siekiame, kad mokiniai suvoktų, kaip veikia politika, kaip praktiškai prie visuomenės gerovės gali prisidėti kiekvienas mokinys. Todėl pilietiškumo pamokose debatuojame, simuliuojame Seimo darbą, kuriame utopines valstybes, savanorystės projektų planus“, – pasakoja gimnazijos pilietiškumo pagrindų mokytojas Haroldas.

Mokiniai teigiamai vertina pilietiškumo pagrindų ugdymą gimnazijoje:

„Pilietiškumo pamokos mane visus mokslo metus žavėjo savo išskirtinumu ir kitokiu mokymosi metodu. Mes mokydavomės taip, lyg mokytojas būtų vienas iš mūsų ir tai turėjo didelį pasisekimą: dauguma klasės draugų daug mieliau prisijungdavo prie klasės veiklų ir daug atsakingiau į jas žiūrėdavo, dalis net pradėjo domėtis politika, nors iki pilietiškumo pamokų nenorėjo su ja turėti nieko bendra. Šių pamokų laukdavome visus mokslo metus ir mokydavomės ne todėl, kad reikia, o todėl, kad norėjome. Mano manymu, pilietiškumo pamokos buvo puikus pavyzdys, kaip galima mokytis ir išmokti netradicinėje aplinkoje ir kaip atrodys ateities mokykla“, – teigia Augustas, I G.

„Šių metų pilietiškumo pamokų dėka pats pradėjau domėtis Lietuvos politika. Pastebėjau kad politiką mačiau tik iš išorės ir nesigilindavau giliau, kokia yra Lietuvos ekonominė ir politinė situacija, kokios yra problemos ir esminės priežastys. Šiais klausimais pradėjau plačiau bendrauti su šeima”, – pasakoja Adomas, I G.

„Pamokų medžiagą geriausiai įsisaviname, kuomet mokomės išskirtiniais, originaliais būdais. Pilietiškumo ugdymo pamokų laukdavome kiekvieną savaitę, nes jų metu kalbėdavomės apie Seimą, politikų veiklą, patys dalyvaudavome Seimo simuliacijoje. Tai leido mums suvokti visas Seimo narių pareigas ir jų veiklą. Manau, tokios pamokos mums labai pravers gyvenime, nes jos moko kritiškai mąstyti“, – pasakoja Justinas iš I G.