Kai už lango karštas birželis visada ugdymo procesą suplanuojame taip, kad mokiniai pasinertų į kūrybines, interaktyvias, kritinio mąstymo reikalaujančias integruotas veiklas. Šį kartą tai buvo visą gimnazijos ugdymo procesą apimantis integruotas tarpdalykinis projektas „Tarpukario Lietuva“.

Tokie projektai duoda galimybę mokiniams ir mokytojams pajusti visumą ir panaudoti metų eigoje įgytas kompetencijas praktikoje. Smagu matyti didžiulį mokinių ir mokytojų kūrybinį potencialą, motyvaciją ir lūkesčius pranokusį rezultatą. Džiugina projekto sėkmė ir teigiami mokinių bei tėvų atsiliepimai,“  – teigia gimnazijos direktorė, istorikė Irena Baranauskienė. 

Birželio 6-10 dienomis mūsų gimnazijoje vyko kūrybinis virusas – integruotas projektas „Tarpukario Lietuva“, kurio metu:

  • simuliavome Tarpukario pamokas; 
  • mokiniai mokėsi tyrinėti ir kurti savivaldžiai; 
  • vyko edukacinės išvykos ir pamokos netradicinėse erdvėse;
  • rekonstravome svarbiausius šio laikotarpio Lietuvos bruožus ir įvykius. 

Vienas iš Tarpukario Lietuvos įvykių rekonstravimo pavyzdžių, kurį sukūrė patys mokiniai:

Vienas iš istorijos ir kitų dalykų integracijos šioje savaitėje pavyzdžių – Tarpukario miesto gyvenimo ir turgaus rekonstrukcija:

Taip pat su šio projekto veiklomis kviečiame susipažinti nuotraukų galerijoje:

Projektą parengė socialinių mokslų mokytojų grupė, koordinavo istorijos vyr. mokytojas Haroldas. Veiklas kuravo mokytojai: 5-ose kl. – Neringa, Vilma,  6-ose kl. – Daiva,  Rasa, Emilija,  7-ose kl. – Rima, Danguolė, Elina, Ona, Audronė, 8 kl. – Nijolė, Vaida, 9 kl. – Aušra, Rokas, 10 kl. – Haroldas, 11 kl. – Dainora, o jiems padėjo visa mokytojų komanda.