Ketvirtoji industrinė revoliucija – tai naujas moderniosios visuomenės ekonomikos etapas, išsiskiriantis inovatyvių technologijų: dirbtinio intelekto, 3D spausdinimo, didžiųjų duomenų taikymu. Ką tai reiškia ateities mokyklai ir visuomenei? Dirbtinis intelektas – draugas ar priešas? Kaip šio įrankio taikymas pakeis ateities mokyklą? Ar dirbtinis intelektas pranoks žmogaus kūrybingumą? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus gimnazijos moksleiviai ieškojo fenomeno tyrimams skirtomis dienomis.
Tyrimui skirtomis dienomis 7–IIIG klasių moksleiviai vyko į įvairias edukacines išvykas, atliko ir pristatė tyrimus aktualiomis temomis.
Fenomenu grįstas ugdymas skatina integruotą mokymąsi, nagrinėjant realaus pasaulio problemas, didina mokinių motyvaciją, ugdo kritinį mąstymą, kūrybiškumą, bendradarbiavimo įgūdžius ir gyvenimiškus gebėjimus, atsižvelgiant į mokinių interesus ir ruošiant juos XXI amžiaus iššūkiams.