Mokytojai siekia nuotolinio ugdymo kokybės Lietuvoje

//Mokytojai siekia nuotolinio ugdymo kokybės Lietuvoje

Mokytojai siekia nuotolinio ugdymo kokybės Lietuvoje

Gimnazijos mokytojai dalyvauja mokymo nuotoliniu būdu refleksijose, kuriose dalinasi nuotolinio ugdymo patirtimi, aptaria pasiekimus, taip stiprindami mokytojų bendradarbiavimą ir nuotolinio ugdymo kokybę.

Mokyklos dailės ir technologijų mokytoja dr. E. Urnėžienė Nacionalinės švietimo agentūros organizuotoje refleksijoje „Nuotolinis technologinis ugdymas“ dalinosi įžvalgomis apie nuotolinį ugdymą ir sėmėsi patirties iš kitų. Gimnazijos istorijos mokytojas H. Maselis sudalyvavo ir pasidalino patarimais kaip vesti pamokas internetu Vilniaus švietimo pažangos centro inicijuotame nuotoliniame Vilniaus mokytojų susitikime. Technologijų mokytojas Valdas Gabsevičius dalyvavo mokymuose „Nuotolinis mokymas(is). Kaip pasirengti ir kokias priemones pasitelkti į pagalbą“.

Prasidėjus nuotoliniam ugdymui valstybinėse mokyklose, gimnazija išplatino pranešimą, kuriame paaiškino mokyklos patirtimi grįstus 8 žingsnius, kuriuos reikia atlikti, norint sėkmingai įveikti šį iššūkį. Taip pat mokyklos IT specialistai ir mokytojai atsakė į besikreipiančių mokyklų, jų mokytojų klausimus.

 

2020-04-07T18:27:30+00:00 balandžio 6, 2020|Pagrindinis ir vidurinis ugdymas|