Gimnazijos pridėtinė vertė – maksimalūs asmeniniai rezultatai

//Gimnazijos pridėtinė vertė – maksimalūs asmeniniai rezultatai

Gimnazijos pridėtinė vertė – maksimalūs asmeniniai rezultatai

Su dideliu malonumu dalinamės šiais (žemiau esančiais) mūsų XIII laidos abiturientų pasiekimais. Aukštus rezultatus duoda didelės pastangos, nuoseklus darbas, aiškūs tikslai ir visų bendri siekiai.

Miuncheno universiteto didaktikos katedros paskelbtuose tyrimų rezultatų komentaruose  rašoma: „Tėvai privalo nuolat domėtis vaiko pasiekimais ir palaikyti gerus santykius su savo vaiko mokytojais. Ir visa tai tik tam, kad vaikas gerai mokytųsi ir kada nors pagautų sėkmę…“

Kad tai tiesa, matome ir mes. Mūsų mokinių tėvų parama mokytojams ir gimnazijai grįžta didele pridėtine verte vaikui. Norime akcentuoti, kad mūsų gimnazija mokinių neatsirenka. Vidutinius gabumus galima kompensuoti kryptingu darbu! Todėl kyla klausimas, ar moralus jau daug metų įteisintas mokinių atrankos procesas mokyklose. Ar tai nėra savotiškas visuomenės mulkinimas?

Gabūs mokiniai atrinkti į mokyklas su aukštu vidurkiu, baigti jas turėtų su dar aukštesniu. Tada pamatytume tų mokyklų pridėtinę vertę. Bet dabar taip nėra ir jų VBE rezultatai didelės pridėtinės vertės nerodo.

Esame maža tauta. Solidari visuomenė vardan savo vaikų ateities turėtų nebetoleruoti „gerų“ ir  „blogų“ mokyklų egzistavimo! Tai vaikams ir,  deja, valstybei – nenaudinga. Geras švietimo sistemas sukūrusiose šalyse mokinių selekcijos nėra!

Irena Baranauskienė – „Saulės” privačios gimnazijos direktorė

XIII laidos rezultatai:

Kiti rezultatai:

  • Nacionalinio pasiekimų tyrimo 6 ir 8 klasėse rezultatai čia.
  • Nacionalinio pasiekimų tyrimo 4 klasėje rezultatai čia.
  • Valstybinių egzaminų rezultatai nuo 1-12 laidos čia.

 

2019-10-15T16:21:07+00:00 spalio 15, 2019|Pagrindinis ir vidurinis ugdymas|