Būreliai

/Būreliai
Būreliai 2018-10-01T15:19:40+00:00

Gamtininkų klubas

Jaunųjų gamtininkų klubo užsiėmimuose dalyvauja 5-8 klasių mokiniai, besidomintys gamtos mokslais ir norintys pagilinti savo gamtamokslines žinias. Per užsiėmimus ugdomas mokinių kūrybiškumas ir kritinis mąstymas, gebėjimai įžvelgti ir spręsti problemas, argumentuotai diskutuoti. Formuojami mokslinio mąstymo ir tyrimo gebėjimai.

Klube dirba keturi mokytojai: fizikos mokytoja ekspertė Aušra Kynienė, biologijos mokytoja metodininkė Virginija Spundzevičienė, geografijos mokytoja metodininkė Nijolė Pilipavičienė ir chemijos vyresnysis mokytojas Romanas Voronovič. Mokytojai kuria toleranciją ir bendradarbiavimą skatinančią aplinką, kurioje mokiniai turi galimybę rodyti iniciatyvą, veikti savarankiškai ir atrasti bendraminčių.

Gitaros būrelis – vadovas Simonas Bradūnas

Gitara – vienas populiariausių ir universaliausių instrumentų, naudojamas daugybėje įvairių muzikos stilių. Šiandien šis instrumentas ypač populiarus jaunimo tarpe. Gitaros būrelyje mokomės ne tik žinomų dainų akordų, akomponavimo akustine gitara, bet ir muzikinio rašto, teorijos, ansamblinio grojimo įgūdžių, susipažįstame su populiariais stiliais bei įvairiomis grojimo technikomis. Draugiška atmosfera bei noras kuo greičiau išmokti groti gitara jaučiamas kiekvieno užsiėmimo metu. Tikiu kad, gitaros būrelis – galimybė atrasti save.

Dailės studija – vadovė Rasa Vaitkutė-Žemaitienė

Dailės kalba – vienas suprantamiausių ir universaliausių savęs pažinimo ir bendravimo būdų. Dailės studijos užsiėmimuose dalyvauja 5-8, 10 klasių mokiniai. Meninės raiškos užsiėmimai mokiniams padeda lavinti turimus įgūdžius, tobulinti savo meninius gebėjimus, pažinti ir taikyti įvairias dailės technikas. Dailės studijos mokiniai nuolatos dalyvauja įvairiose miesto, nacionalinėse ir tarptautinėse parodose bei konkursuose: „Vilniaus miniatiūrų“, „Drugelių namai“, Lietuvos rezistencijos ir genocido centro, Taivano, Japonijos, Brazilijos, Kinijos, kuriuose dažnai apdovanojami.

Robotikos būrelis – vadovas Gintaras Sereika

Robotika – sparčiai populiarėjanti mokslo sritis. Susipažinti su šia mokslo sritimi turi galimybę ir gimnazijos mokiniai, lankydami robotikos būrelį. Užsiėmimų metu konstruojame su „VEX IQ” konstruktoriais. Mokiniai pagal gebėjimus ir poreikį kuria savo robotukus arba naudojasi jau pateiktomis instrukcijomis ir schemomis. Kuria algoritmus, leidžiančius robotams atlikti konkrečius veiksmus. Jaunieji konstruktoriai tyrinėja roboto judesius, jutimų sistemą, konstrukciją.

Mūsų būrelio tikslas – ne tik pagaminti konstruktorių, bet ir išanalizuoti kaip jis veikia, kodėl veikia, ką reikia padaryti, kad veiktų taip, kaip reikia, kaip priversti robotą judėti lygiu ar  nelygiu paviršiumi.

Į visus šiuos klausimus ir bandome rasti atsakymą robotikos būrelio užsiėmimų metu.

Robotika3

Debatų klubas – vadovai: Giedrius Narkūnas, Asta Virketytė

„Jūs galite būti teisus, o aš galiu klysti, bet bendromis pastangomis mes galime priartėti prie tiesos.“

Karlas Poperis

Išbandyti savo jėgas debatuose kviečiami visi, kurie nori tobulinti savo viešojo kalbėjimo gebėjimus, gilinti savo žinias įvairiais socialinio bei politinio gyvenimo klausimais, išmokti reikšti savo nuomonę aiškiai, tiksliai, argumentuotai, o svarbiausiai išmokti išgirsti savo pašnekovą.  Tai kritinio mąstymo mokykla, padedanti mokiniams ne tik susigaudyti nuolat besikeičiančio gyvenimo įvykiuose, bet ir išmokti juos vertinti, pažvelgti kritiškai, ieškoti priežasčių bei sprendimų.

Mes ne tik debatuojame vieni su kitais, bet aktyviai dalyvaujame turnyruose Lietuvoje bei užsienyje, poilsiaujame ir mokomės vasaros stovyklose Druskininkuose, važiuojame į seminarus mokytis iš geriausių pasaulio debatų trenerių.

Plačiau apie debatus

Šiuolaikinio šokio būrelis – vadovė Vaida Vaičiulytė

Šiuolaikinio šokio užsiėmimų metu lavinama koordinacija, lankstumas, muzikalumas, kūrybiškumas, mokoma atlikimo ir šokio technikos subtilybių, gilinimąsi į šokio elementus (judesio jėgą, erdvę, laiką),  taip pat labai daug dėmesio skiriama kūrybinėms užduotims, kurios išlaisvina ne tik judesius, bet ir jausmus. Daug judesių atliekama atsigulus ant grindų. Jų pagalba įsisavinama taisyklinga kūno padėtis, stiprinami pirštai, kojų, pilvo bei nugaros raumenys, taip pat kojų verstumas, pusiausvyros pajautimas, lankstumas. Paaugliai atlieka įvairiausius tempimo pratimus, kurie suteikia veržlumo bei didesnę amplitudę atliekant įvairius judesius. Daug dėmesio skiriame vaikų saviraiškai bei kūrybiškumui, todėl į šokio užsiėmimus įtraukiame kūrybines užduotis, kurios padeda atsiskleisti šokio teikiamą laivę bei jėgą.  Šokant šiuolaikinį šokį atsipalaiduojama, išreiškiama susikaupusi energija, mokomasi bendrauti ir  bendradarbiauti, kurti grupėje, poroje ir pavieniui.